خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از ۱۳۰هزار متر مربع آسفالت معابر روستایی در آوج

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۱۴۴

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزین گفت: ۱۳۰ هزار مترمربع از معابر روستایی شهرستان آوج و ۳۳هزار مترمربع از معابر روستای چنگوره بوئین زهرا در قالب طرح هادی زیرسازی و آسفالت شد و دهه مبارک فجر امسال مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اصغر گونجی با اعلام این خبر گفت: برای بهره برداری از زیرسازی و آسفالت معابر روستای چنگوره، پنج میلیارد ریال هزینه شده که سهم بنیاد مسکن سه میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر رایگان و سهم دهیاری ۲ میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره بر اینکه طرح هادی ۴۷۱ روستای استان قزوین تاکنون به مرحله اجرا درآمده است، افزود: امسال در مجموع ۱۰۶ طرح هادی از اعتبارات ملی و استانی بالغ بر۲۶۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

به گفته گونجی از این تعداد ، ۲۹ طرح هادی با اعتبار ملی به مبلغ ۱۱۸ میلیارد ریال و ۷۷ طرح هادی از اعتبارات استانی به مبلغ ۱۱۴ میلیارد ریال انجام گرفته است. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت : طرح هادی شامل تعریض معابر اصلی و فرعی، ساخت جوی و جدول، احداث کاربری‌های فضای سبز و اجرای عملیات عمرانی است که منجر به بهسازی محیط روستا می‌گردد، می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز