خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛

تیم فوتبال شمش آذر قزوین به میدان می رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۳۳۵

در ادامه رقابت‌های لیگ دو باشگاه‌های کشور تیم فوتبال شمش آذر قزوین مقابل تیم میلاد مهر تهران به میدان می رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هفته هفتم رقابت های لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور در حالی عصر امروز پیگیری می شود که تیم شمس آذر قزوین نماینده فوتبال استان در این رقابت ها به مصاف میلاد مهر تهران می رود. 

این دیدار از ساعت 14 امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می شود.

تیم فوتبال شمش آذر قزوین در حالی امروز به مصاف میلاد مهر تهران می رود که هفته گذشته با دو گل در بوکان مغلوب سردار این شهر شده و بازی امروز فرصت مناسبی برای بازیکنان این تیم است که بتوانند با کسب پیروزی ، شکست هفته قبلی خود را به دست فراموشی بسپارند.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین تا این لحظه از مسابقات لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور نتایج نسبتا خوبی را به دست آورده ، اما برای تداوم این روند و حفظ امتیازها به ویژه دیدارهای خانگی باید با تمام توان خود به مصاف نماینده تهران برود تا دست پر زمین بازی را ترک کند.

نماینده فوتبال استان از شش دیدار قبلی خود سه پیروزی ، یک تساوی و دو شکست را در کارنامه ثبت کرده و در جدول رده بندی لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور 10 امتیازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز