خبرگزاری کار ایران

برگزاری‌ ۴۲ برنامه ویژه زنان در قزوین به مناسبت دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۸۵۳

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین از برگزاری۴۲ برنامه شاخص ویژه زنان با موضوعات فرهنگی و اجتماعی همزمان با دهه فجر در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، صدیقه ربیعی با اعلام این خبر اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی‌های زنان در دهه فجر به عنوان یکی از این برنامه ها است که اصلی‌ترین محور برنامه‌های این ایام، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان و جامعه است.

مدیرکل امور بانوان استانداری اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه ملی با عنوان "زنان سرزمین من" به صورت مجازی به میزبانی قزوین با ارائه دستاوردهای بانوان در بخش‌های مختلف از جمله دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام دهه فجر است.

ربیعی ادامه داد: جشنواره زن و مهارت توسط اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قزوین با انتخاب ۴۲نفر از بانوان خانه‌دار از دیگر برنامه های ماست و همچنین برگزاری سلسله وبینارهایی با محوریت زن و خانواده در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برگزاری مسابقه، همایش، نمایشگاه همچنین نشست‌های تخصصی در حوزه زنان از مهم ترین محورهای پیش‌بینی شده از دیگر برنامه‌های شاخص امور بانوان استان در دهه فجر به شمار می رود.

این مسئول تصریح کرد: رونمایی از "تمبر مادرانه" از دیگر برنامه های این ایام است با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین برای نخستین بار پیش‌بینی شده است که در این مراسم، مسابقه‌ای با طراحی پوسترهای مختلف توسط طراحان برگزار و با داوری‌های صورت گرفته، بهترین پوستر انتخاب می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز