خبرگزاری کار ایران

پیله چی خبر داد:

توزیع ۱۶۰ بسته اقلام ورزشی بین جانبازان قزوینی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۰۸۲

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همزمان با آغاز گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، ۱۶۰ بسته اقلام ورزشی جهت انجام حرکات متنوع ورزشی متناسب با محیط خانه بین جانبازان ۵۰ درصد قزوینی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه نسخه‌چی با اعلام این خبر افزود: توزیع این اقلام ورزشی از ۱۲ بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بسته‌های اقلام ورزشی بین جانبازان با مراجعه حضوری کارکنان بنیاد به درب منازل آنها توزیع می‌شود، اظهار داشت: این اقلام با هدف حفظ نشاط و شادابی جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و ارتقای سطح سلامتی روحی و روانی این قشر انجام خواهد شد.

نسخه چی اضافه کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و تبعات ناشی از آن، سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی نیمه فعال هستند و همین امر موجب کمرنگ شدن فعالیت‌های ورزشی بین قشرهای مختلف مردم از جمله جامعه ایثارگران شده است.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به منظور تداوم فعالیت‌های ورزشی جامعه ایثارگران، اجرای طرح "ورزش در خانه" را با توزیع اقلام ورزشی از جمله کش ورزشی به مناسبت‌های مختلف طی سال در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول یادآور شد: همچنین ۱۸۷ بسته اقلام ورزشی نیز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهریور و مهر ماه سال جاری بین جانبازان ۵۵ درصد به بالا توزیع شده است.

استان قزوین دارای سه هزار شهید سرافراز و هفت هزار و ۲۰۲ جانباز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز