خبرگزاری کار ایران

مدیر کل نوسازی مدارس استان خبرداد:

بهره برداری از 7 طرح آموزشی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۷۰۸

مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین از بهره برداری 7 طرح آموزشی با 310 میلیارد ریال اعتبار در استان قزوین با فرا رسیدن دهه فجر خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عسگرعلی جوانبخت با اعلام این خبر اظهار کرد: این واحدهای آموزشی در مناطق روستایی و محروم استان با ۲۰ هزار متر مربع زمین، هزار متر مربع زیر بنا و ۶۰ کلاس درس افتتاح خواهند شد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان ادامه داد: در ساخت این واحدهای آموزشی ۷۴ درصد هزینه‌ها با مشارکت خیران و مابقی هزینه‌ها از اعتبارات دولتی تامین شده است.

 

جوانبخت اضافه ‌کرد: هم اکنون ۲۳ درصد مدارس استان نیازمند استانداردسازی و مقاوم‌سازی هستند که بیشتر این مدارس در شهرستان‌های بویین زهرا، البرز و ناحیه یک قزوین قرار دارند.

وی تصریح کرد: مدرسه ۱۸ کلاسه امید آینده دانسفهان در بویین زهرا، هنرستان کار و دانش حاج محمد حسین شیخی در آبگرم و دبستان ۶ کلاسه حاج سعید کاشانی در روستای قشلاق چرخلو شهرستان بوئین زهرا از جمله این طرح‌ها هستند.

این مسئول خاطر نشان کرد: همچنین دبیرستان ۱۲ کلاسه سمائیان آبیک،دبستان ۶ کلاسه حاج رجبعلی احمدی روستای آشنستان ناحیه ۲ و دبستان ۶ کلاسه برکت روستای زویار ناحیه یک در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

استان قزوین دارای ۲ هزار و ۴۰۰ واحد آموزشی در ۱۴ منطقه آموزش و پرورش استان است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز