خبرگزاری کار ایران

پرداخت بیش از ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۵۹۰

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: تاکنون ۲ هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی به متقاضیان در استان قزوین پرداخت شده که معادل ۸۱ درصد اعتبارات مصوب در این حوزه بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی در نشست کارگروه اقتصادی،اشتغال و سرمایه گذاری استان قزوین، اظهار کرد: تسهیلات مصوب اشتغال روستایی برای استان قزوین که طی پنج مرحله تاکنون پرداخت شده است، ۲ هزار و ۹۵۸ میلیارد ریال بوده است.

 مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان افزود: برای دریافت این تسهیلات تاکنون پرونده‌هایی به میزان ۳۳۱ میلیارد ریال درخواست به بانک‌ها ارسال شده تا بانک‌ها بهانه ای برای عدم پرداخت تسهیلات مصوب به دلیل نبود پرونده و متقاضی واجد شرایط نداشته باشند.

گروسی به وضعیت پرداخت تسهیلات کرونا در قزوین نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۸ هزار و ۵۸۶ نفر در استان قزوین از این تسهیلات بهره مند شده اند.

وی اعلام کرد: ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال درخواست در قالب پرونده تسهیلات کرونا به بانک های استان ارسال شده که از این رقم تاکنون هزار و ۷۸۵ میلیارد ریال پرداخت شده است.

این مسئول یادآور شد: مجموع اعتبارات مربوط به تسهیلات جبران کرونا در استان قزوین تاکنون سه هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه از تحقق ۹۸.۳ درصدی تعهد اشتغال استان در سال جاری خبر داد و گفت: دستگاه های آب منطقه ای و صنعت،معدن و تجارت در وارد کردن فهرست اشتغال در سامانه رصد مقداری عقب هستند و امیدواریم با این کار، ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال قزوین تا پیش از پایان امسال محقق شود.

به گفته گروسی،  سال گذشته میزان تحقق تعهد اشتغال استان قزوین ۱۰۳ درصد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز