خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛

تیم فوتبال شمس آذر قزوین به مصاف نماینده بوکان می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۹۷۰

در ادامه رقابت‌های لیگ دو باشگاه‌های کشور تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل نماینده بوکان به میدان می رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هفته ششم از رقابت های لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور در حالی امروز با برگزاری شش دیدار پیگیری می شود که نماینده فوتبال استان مقابل سردار بوکان به میدان می رود.

این دیدار در حالی بعدازظهر امروز در بوکان برگزار می شود که بازیکنان شمس آذر قزوین با برد خوبی که هفته گذشته مقابل شهرداری بم به دست آورده اند ، از روحیه بالایی برای کسب برتری در دیدار مقابل نماینده بوکان برخوردار هستند .

تیم فوتبال شمس آذر قزوین که درحال حاضر با سه پیروزی ، یک تساوی و یک شکست و کسب 10 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ دو قرار دارد ، در حالی امروز به مصاف سردار بوکان می رود که این تیم در جدول رده بندی وضعیت خوبی ندارد و در رده سیزدهم قرار دارد.

تیم شمس آذر قزوین نماینده فوتبال استان در لیگ دو باشگاه‌های کشور در سال‌های گذشته با نام کاسپین در این رقابت ها حاضر شده و باید دید امسال پس از نزدیک به یک دهه از حضور نماینده استان در لیگ دو، بالاخره این تیم می تواند طعم حضور در لیگ یک را بچشد، اتفاقی که حداقل باید تا سال آینده به انتظار نشست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز