خبرگزاری کار ایران

فرماندار آوج:

۲۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی آوج اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۰۴۶

فرماندار شهرستان آوج گفت: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت کشور برای تکمیل و بهره برداری از طرح‌های عمرانی به شهرستان کمتر توسعه یافته آوج اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نصرت اله علیرضایی در نشست مشترک با بخشداران و شهرداران تابعه آوج جهت پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام و معرفی طرح‌های اولویت‌دار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اظهار کرد: این کمک‌ها صرفا به شهرستان‌های کمتر توسعه یافته تخصیص می‌یابد و حجم اعتبارات تخصیص یافته برای تکمیل و بهره برداری این طرح‌ها به شهرستان آوج ۲۰ میلیارد ریال است که به صورت متمرکز به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز خواهد شد.

فرماندار آوج بیان کرد: ۱۶ پروژه اولویت دار شهری و روستایی به منظور جذب کمک‌ها و اعتبارات تخصیص یافته وزارت کشور توافق و لیست این پروژه‌ها از طریق معاونت عمرانی استانداری به وزارت کشور ارسال شد.

علیرضایی ادامه داد: کمک به شهرداری‌ها و روستا‌های ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته از سوی وزارت کشور از طریق اجرای طرح‌های عمرانی و با هدف تسریع در فرآیند توسعه این مناطق تصمیم گیری شده است.

علیرضایی افزود: براساس برنامه زمان بندی این پروژه‌ها تا پایان خردادماه سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز