خبرگزاری کار ایران

جانشین انتظامی استان قزوین:

بیش از 40 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۶۲۹

جانشین انتظامی استان قزوین گفت: یک سوداگر مرگ در عملیات مشترک بین پلیس استان های اصفهان و قزوین دستگیر و بیش از 40 کیلو تریاک در این عملیات کشف شد.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ‌داود عبدالمالکی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بر روی عوامل حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد که پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اطلاع داده شد و با اقدامات پلیسی و تبادل اطلاعات دو استان و در بازرسی از منزل متهم در یکی از شهرهای استان اصفهان، مقدار 40 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر متهم نیز در این راستا دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مخدر مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه پلیس همواره در ایجاد امنیت پایدارشهروندان پای کار بوده خاطر نشان کرد : اجرای اقدامات پیشگیرانه در راستای مقابله و برخورد با سوداگران مرگ نیازمند عزم جدی و مشارکت همگانی اقشار مردمی در این خصوص می باشد و هر اندازه این همکاری مردم و پلیس با هم گره خورده باشد به مراتب آرامش مطلقی در سطح استان حکم فرما خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز