خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) قزوین:

دانشگاه بین الملل قزوین از دانشگاه های برتر کشور شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۱۹۷

رئیس دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: این دانشگاه برای نخستین بار در میان ۲۴ دانشگاه جامع برتر کشور براساس رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سید ابوالحسن نایینی اظهار کرد: در رتبه بندی جهانی۲۰۲۰  ISC، در بین ۲ هزار و ۱۸۲ دانشگاه از ۱۰۲ کشور جهان، دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) به عنوان یکی از ۲۴ دانشگاه‌ جامع برتر کشور شناخته شد.

رئیس دانشگاه بین الملل قزوین افزود: خوشبختانه این مهم برای نخستین مرتبه است که برای دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) رقم می خورد و حضور این دانشگاه در بین دانشگاه های جامع، صنعتی و علوم پزشکی کشور بسیار مطلوب ارزیابی می شود.

نایینی ادامه داد: این رتبه بندی براساس معیارهای مختلف از جمله پژوهش، نوآوری، آموزش و فعالیت های بین المللی دانشگاه ها توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام مورد ارزیابی و سنجش صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در این رتبه بندی ۲۴ دانشگاه جامع، ۱۳ دانشگاه علوم پزشکی و ۹ دانشگاه صنعتی کشور حضور دارند.

این مسئول یادآور شد: حضور در چنین رتبه بندی هایی نشان دهنده تلاش و مضاعف مدیران، اساتید و دانشجویان این دانشگاه در زمینه های علمی و تحقیقاتی است که امیدواریم روز به روز افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز