خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:

احداث ۸۰۰ واحد مسکونی در مهرگان به سقف دوم رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۰۹۹

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در قالب طرح ملی مسکن ساخت حدود ۸۰۰ واحد مسکنونی در ناحیه شهری مهرگان قزوین به سقف دوم رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ابراهیم مبارک‌قدم اظهار کرد: یک هزار و ۵۰۰ نفر ظرفیت جدید ثبت نام در قالب طرح ملی مسکن اختصاص یافته است و در قالب این طرح ساخت حدود ۸۰۰ واحد مسکن ملی در ناحیه شهری مهرگان قزوین به سقف دوم رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: همچنین روند اجرایی احداث بیشتر ساختمان‌های مسکن ملی از اول دی‌ماه جاری در ۹ شهر و شهرستان کوچک استان قزوین یعنی شهر‌های آبیک، اسفرورین، اقبالیه، الوند، بویین‌زهرا، بیدستان، تاکستان، خرمدشت و محمودآباد نمونه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شروع شده است؛ که تاکنون درخواست ۲۹۲ نفر از اهالی این ۹ شهر تایید نهایی شده و در طرح ملی مسکن افتتاح حساب داشته‌اند.

 مبارک‌قدم با بیان اینکه در این ۹ شهر مجموعاً  هزار و ۴۵۵ نفر برای دریافت مسکن ملی ثبت نام کردند، ادامه داد: از این تعداد فرم ج ۷۹۰ متقاضی سبز شده و از این جمعیت هم تاکنون درخواست ۲۹۲ نفر از اهالی این ۹ شهر تایید نهایی شده و فقط ۲۰ درصد کل متقاضیان این شهر‌ها در طرح ملی مسکن افتتاح حساب داشته‌اند که وجوه واریزی ۱۹۴ متقاضی هم به اجرای طرح تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه بیشترین متقاضی مسکن ملی در شهر‌های کوچک استان مربوط به شهر بوئین‌زهرا است، گفت: در شهرستان بوئین‌زهرا در مجموع ۷۲۶ نفر در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند که استعلام فرم ج ۳۱۹ نفر سبز شده و تاکنون درخواست ۱۳۳ متقاضی تایید نهایی شده که وجوه واریزی ۸۴ متقاضی هم به پروژه یادشده تخصیص یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز