خبرگزاری کار ایران

مدیر مخابرات منطقه قزوین خبرداد:

ارتقای ۶ ایستگاه تلفن همراه قزوین به نسل جدید

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۷۳۷

مدیر مخابرات منطقه قزوین از ارتقای ۶ ایستگاه تلفن همراه به نسل سوم و چهارم از اول دی ماه سال جاری در استان قزوین خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان قزوین، محمدرضا نصرآبادی اظهار کرد: با توجه به نیاز روزافزون شهروندان به سرویس‌های مخابراتی در دوران شیوع ویروس کرونا و برای بهره‌مندی بیشتر مردم از سرویس‌های مخابراتی، ۶ ایستگاه تلفن همراه روستایی به تکنولوژی نسل سوم و چهارم ارتقا پیدا کردند.

مدیر مخابرات منطقه قزوین ادامه داد: از مجموع ۶ ایستگاه تلفن همراه روستایی اعلام شده، ۲ ایستگاه در شهرستان قزوین شامل بخش رودبار الموت شرقی، ۲ ایستگاه در شهرستان آوج شامل حصار ولیعصر و آبگرم و ۲ ایستگاه نیز در شهرستان آبیک شامل بشاریات شرقی و غربی بوده که در مجموع ۷۱۷ خانوار روستایی با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۴۸۰ نفر از این امکانات به منظور استفاده از اینترنت تلفن همراه، به خصوص در حوزه مسایل درسی و آموزشی بهره‌مند شده‌اند.

نصرآبادی افزود: بهره‌مندی خانوارها از سرویس‌های ایجاد شده روستایی در شهرستان‌های اعلام شده ‌شامل ۲۰۰ خانوار با جمعیت بالغ بر۶۵۰ نفر در شهرستان آبیک، ۳۲۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ نفر در شهرستان قزوین و ۲۱۷ خانوار با جمعیتی ‌بالغ ‌بر ۷۳۰ نفر در شهرستان آوج بوده که مخابرات منطقه قزوین با تلاش کارکنان خود توانسته این امکانات را دراختیار آنان قرار دهد.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم روستاهای بیشتری را در استان از این امکانات بهره‌مند سازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز