خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛

تیم فوتبال شمس آذر قزوین به مصاف نفت امیدیه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۰۵۵

در چارچوب مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور تیم فوتبال شمس آذر قزوین فردا مقابل نفت امیدیه به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، یوسف بخشی زاده سرمربی تیم شمس آذر گفت: شمس آذر در هفته دوم لیگ فردا در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان قزوین از تیم قدیمی نفت امیدیه پذیرایی خواهد کرد.

سرمربی تیم شمس آذر افزود: ما بدون شک به پیروزی و کسب اولین سه امتیاز این بازی فکر می‌کنیم تا خود را به صدر جدول برسانیم.

بخشی زاده اضافه کرد: شمس آذر نماینده فوتبال قزوین در لیگ دسته دوم کشور این روزها نام جدیدی در فوتبال ایران است که طی فصل‌های گذشته با نام کاسپین در مسابقات این لیگ حضور داشت.

وی ادامه داد: تیم شمس آذر که فصل گذشته با سرمایه گذاری بخش خصوصی برای حمایت از فوتبال قزوین به عرصه آمد، حالا می‌تواند در فصل جدید خود را در قواره یک مدعی نشان بدهد.

این مسئول ورزشی یادآور شد: تیم فوتبال شمس آذر در هفته اول در بازی بیرون از خانه یک امتیاز در مقابل اترک بجنورد به حساب خود واریز کرده است تا در ادامه لیگ با روحیه بهتری به مصاف حریفان خود برود.

این مسابقه برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا بدون تماشاچی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز