خبرگزاری کار ایران

به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد؛

تجلیل از دست اندرکاران پویش هر هفته الف_ب_ ایران در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۱۳۴

امروز در مراسمی با حضور ویدئو کنفرانسی رضا اردکانیان وزیر نیرو، استاندار و جمعی از مسئولان استان از دست اندرکاران پویش هر هفته الف_ب_ ایران در قزوین تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در مراسم تجلیل ازدست اندرکاران پویش هر هفته الف_ب_ ایران در قزوین اظهار کرد: ۵۱ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری از طرح‌های صنعت آب و برق کشور در این شرایط سخت اقتصادی و با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان هزینه شده است که نشان از عزم و همت دولت برای خدمت رسانی به مردم دارد.

استاندار قزوین ادامه داد: دولت یازدهم و دوازدهم، پروژه‌های بی نظیری را با سرمایه گذاری عمده در بخش راه آهن و صنعت آب و برق علیرغم تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی افتتاح کرده که در تمامی دولت‌ها و طی ۴۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی در این حوزه، اضافه کرد: با توجه به این مهم باید در باقیمانده دولت دوازدهم عملکرد هشت ساله دولت را بیشتر تبیین کنیم و خدمات دولت را در مقایسه با ۴۰ سال گذشته بیشتر معرفی کنیم.

این مسئول عنوان کرد: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا پروژه‌های نیمه تمام صنعت آب و برق استان را تا پایان عمر دولت به بهره برداری برسانیم.

در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از جمالی پور استاندار قزوین و مدیران عامل آبفا و توزیع برق استان به عنوان دست اندرکاران پویش هر هفته الف_ب_ ایران در قزوین از کتاب دلگرمی‌ها و همراهی‌ها که شامل یادداشت‌ها و پیام‌های تقدیرآمیز مسوولان نظام از مجموعه وزارت نیرو برای پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های این وزارتخانه است، رونمایی شد.

 هر_هفته_الف_ب_ایران عنوان پویشی است که وزیر نیرو برای افتتاح هفتگی طرح‌های بزرگ و مهم صنعت آب و برق مطرح کرده است.

 در این پویش، از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۶ پروژه مهم صنعت آب و برق با سرمایه گذاری ۵۱ هزار میلیارد تومانی افتتاح شده‌اند.

یکی از اهداف این پویش، تعامل دو سویه با جامعه برای ارائه عملکرد، همکاری و بازخورد و استفاده از نظرات ارزشمند و مدیریت توام عرضه و تقاضا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز