خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات هندبال استان:

تیم هندبال قزوین امروز به مصاف سپاهان میزبان می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۹۵۰

رئیس هیات هندبال استان قزوین گفت: نماینده استان در لیگ دسته یک هندبال مردان باشگاه‌های کشور امروز مقابل تیم سپاهان میزبان رقابت‌ها صف آرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید حناچی اظهار کرد: تیم هیات هندبال استان قزوین در این مسابقات در گروه ب قرار دارد و با تیم‌های سبزوار، فردوس، ارومیه و مرودشت هم گروه است.

رئیس هیات هندبال استان اضافه کرد: مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های مردان کشور در چهار گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود و استان اصفهان میزبان این رقابت‌ها است.

حناچی افزود: مسابقات گروه ب این رقابت‌ها از ۲۸ آذرماه در استان میزبان آغاز شده و تیم قزوین تاکنون یک برد و یک باخت را در کارنامه خود ثبت کرده است و امروز در سومین دیدار خود مقابل تیم میزبان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: این دیدار برای تیم قزوین بسیار حساس و سرنوشت ساز است و امیدواریم پیروز میدان نماینده قزوین باشد.

این مسئول ادامه داد: در مرحله اول مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور، پنج دیدار برای هر تیم تعریف شده است و ۲ تیم از هر گروه صعود خواهند کرد.

 رئیس هیات هندبال استان یادآور شد: استان قزوین در بخش بانوان مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور نیز یک نماینده دارد ولی هنوز مسابقات آنها شروع نشده است.

حناچی با اشاره به منابع مالی تیم، گفت: هیچ منابع مالی و اعتباری برای تیم تعریف نشده است و تمامی اعزام‌ها و هزینه‌ها از سوی هیات و به صورت شخصی صورت می‌گیرد.

تیم هیات هندبال استان در سال گذشته در قالب تیم شیشه قزوین به لیگ دسته یک صعود کرد و امسال به دلیل مشکلات مالی اسپانسر، با حمایت هیات هندبال وارد مسابقات لیگ دسته یک شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز