خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری قزوین:

طرح‌های عمرانی شهر قزوین پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۳۵۲

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: طرح‌های عمرانی شهر قزوین از ابتدای سال جاری به منظور افزایش رفاه و امنیت شهروندان با حداکثر توان در حال اجرا هستند و به پیشرفت فیزیکی مطلوبی رسیده‌اند.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سلیمان بهرامی در خصوص طرح‌های عمرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: روند اجرای پروژه‌های سازمان عمران با هدف ارتقای سطح نگهداشت شهر، بهسازی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان با بهره گیری از تجهیزات و ماشین آلات مکانیزه به پیشرفت قابل توجهی دست یافته‌اند.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری افزود: طرح تقاطع غیر همسطح یادگار امام (ره) در سال ۱۳۹۷ آغاز شد و تاکنون رشد ۸۵ درصدی داشته و بلوار اصلی آماده جدول گذاری است.

بهرامی اضافه کرد: رمپ‌های آ، بی و سی این طرح تا حد زیادی رشد فیزیکی داشته و رمپ و لوپ دی زیر بار سنگین ترافیکی قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین طرح تعریض جاده اسماعیل آباد با مسیری به مساحت هزار و ۷۰۰ متر در عرض ۱۷ متر که در سال گذشته آغاز شده بود تاکنون رشد فیزیکی ۸۵ درصدی داشته است.

این مسئول عنوان کرد: طرح پل شرکت نفت به طول یک کیلومتر ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی، پروژه شهرک عظیمیه ۷۱ درصد، آماده سازی بهشت فاطمه ۹۰ درصد، آماده سازی عظیم زاده ۸۰ درصد و ستاد اقامه نماز ۹۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و عملیات عمرانی مناسب سازی، آسفالت و خاکبرداری آنها مطلوب و قابل توجه است.

به گفته بهرامی، طرح سرای محله تاکنون ۹۹ درصد، پروژه ساختمان پسماند ۶۰ درصد، طرح اتصال پل ابوترابی به پل ولایت ۴۹ درصد و طرح روکش آسفالت دستی، تراش و مرمت آسفالت ماشینی و فروش آسفالت به مناطق سه گانه ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی افزود: این پروژه‌های عمرانی با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری، لزوم انجام فعالیت‌های عمرانی و اجرای تعهدات در راستای تأمین رفاه و جلب رضایتمندی شهروندان در حال اجرا هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز