خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی انجام شد؛

رسیدگی به مشکلات ۲ واحد تولیدی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۶۴۱

مشکلات ۲ واحد صنعتی در استان قزوین در زمینه تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده و پرورش ماهی‌های زینتی در شهرک صنعتی لیا با حضور مسئولان و مدیران اقتصادی استان رسیدگی شد.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار،حسین زکی‌زاده مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری، حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و سیامک محمد صالحی مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان روز سه شنبه با حضور در شرکت الین الکل برای حل مشکلات آن چاره اندیشی کردند.

در این جلسه مباحث مربوط به مشکلات گاز و همچنین آسفالت مسیر کارخانه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و با پیگیری شرکت گاز استان و با حضور نیروهای این شرکت، اتصال کنتور گاز انجام شد و گازرسانی به این شرکت به پایان رسید.

همچنین با قول مساعد خانپور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، روند قانونی آسفالت مسیر آغاز شد و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار بعد از بازدید از این واحد گفت: با توجه به شرایط کرونایی کشور و نیاز به محصولات تولیدی این واحد، اقدامات مثبتی از امروز در این شرکت شروع می‌شود که در سال جهش تولید می‌تواند خبر خوبی برای کارکنان این واحد باشد.

 معاون اقتصادی استاندار در ادامه از یک واحد تولید پرورش ماهی‌های زینتی در شهرک صنعتی لیا بازدید کرد و برای حل مشکلات آن دستورهای لازم را صادر کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به سال جهش تولید باید تمامی تلاش و توان خود را برای فعال سازی ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی استان به کار بگیریم و گام‌های بلندی را برای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغالزایی در استان برداریم.

شهر صنعتی لیا با ۲۶۷ هکتار مساحت در ۱۴ کیلومتری جاده قزوین به بویین زهرا واقع شده است.

استان قزوین یک شهر صنعتی، ۱۵ شهرک و چهار هزار واحد تولیدی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز