خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

هیات تجاری قزاقستانی از شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۲۵۸

اعضای یک هیات تجاری فعال از کشور قزاقستان در اجرای طرح های عمرانی از شهرک صنعتی کاسپین یک در استان قزوین بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، اعضای هیات تجاری قزاقستانی امروز ضمن بازدید از نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین از 3 واحد تولید ایستگاه های برق فشار قوی و ضعیف، سیم و کابل و اوراق فشرده چوبی (ام دی اف) در شهرک صنعتی کاسپین یک در شهرستان آبیک بازدید کردند.

اعضای این هیات تجاری در زمینه پیمانکاری پروژه های عمرانی و تجارت انواع مصالح ساختمانی فعالیت دارد و به دعوت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی قزوین به این استان سفر کرده است.

شهریار کشاورز معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در حاشیه این بازدید گفت: بررسی تامین مصالح ساختمانی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی قزوین برای طرح های عمرانی که این هیات تجاری در کشور عراق در دست اجرا دارند، از جمله هدف این هیات تجاری به قزوین است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان یادآورشد: ۱۰۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان قزوین به تولید انواع مصالح ساختمانی می پردازند.

کشاورز اظهار کرد: کاشی سرامیک ایزوگام، ورق های فشرده چوبی (ام دی اف) و درب های چوبی، پنجره های یو پی وی سی، درب ضدسرقت، شیشه، سیم و کابل، نرده و انواع آجر و سنگ های تزئینی و اسکلت فلزی و فولادی از جمله محصولات این واحدهاست.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز