خبرگزاری کار ایران

مدیر ترویج جهاد کشاورزی استان:

8 محصول کشاورزی بانوان قزوینی گواهی استاندارد دریافت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۵۵۰

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هشت محصول تولیدی بانوان کشاورز استان قزوین طی یک سال گذشته موفق به دریافت گواهی استاندارد حد مجاز آلاینده‌ها شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی ساریخانی در خصوص دریافت گواهی استاندارد محصولات کشاورزی بانوان قزوینی اظهار کرد: این محصولات شامل گوجه فرنگی (۲ مورد)، زغال اخته، انگور، عدس دیم، بادام و سبزی و صیفی جات بوده است.

مدیر ترویج جهاد کشاورزی استان ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری پنج محصول دیگر تولیدی بانوان کشاورز استان قزوین را نیز به مجموعه محصولات استاندارد کشاورزی اضافه کنیم.

ساریخانی افزود: ارائه گواهی استاندارد حد مجاز آلاینده در محصولات کشاورزی تولیدی بانوان کشاورز در راستای اجرای موافقت نامه دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری انجام می شود.

وی با بیان اینکه اجرای این موافقتنامه ضمن حمایت از فعالیت‌های بانوان کشاورز به ترویج مصرف محصولات گواهی شده و دارای کد سلامت منجر خواهد شد، بیان کرد: سازمان ملی استاندارد نیز در تحقق این مهم به وزارت جهاد کشاورزی و جهاد کشاورزی استان ها کمک می‌کند.

این مسئول یادآور شد: با تلاش کارشناسان پهنه‌های کشاورزی درصدد توسعه باغچه های سلامت با هدف تولید محصولات استاندارد و دارای حد مجاز آلاینده هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز