خبرگزاری کار ایران

مدیر مخابرات منطقه قزوین خبرداد:

ارتقای ۱۱ ایستگاه تلفن همراه روستایی قزوین به نسل سوم و چهارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۲۰۰

مدیر مخابرات منطقه قزوین از ارتقای ۱۱ ایستگاه تلفن همراه روستایی در استان قزوین طی ماه‌های گذشته به تکنولوژی نسل سه و چهار خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدرضا نصرآبادی با اعلام این خبر اظهار کرد: از مجموع ۱۲ ایستگاه تلفن همراه روستایی‌یاد شده، ۶ ایستگاه در شهرستان قزوین شامل ایلات قاقازان شرقی، معلم کلایه، رودبار شهرستان، خندان و اقبال غربی، ۲ ایستگاه در روستاهای ابراهیم آباد و وزین آباد شهرستان بویین زهرا، ۲ ایستگاه در بشاریات شرقی و غربی شهرستان آبیک و ۲ ایستگاه در رامند شمالی و افشاریه شهرستان تاکستان نصب و راه‌اندازی شده است.

به گفته نصرآبادی، در مجموع یک هزار و ۹۲۱ خانوار روستایی با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۱۰۰ نفر از امکانات مخابراتی نصب شده به منظور استفاده هرچه مطلوب از اینترنت و تلفن همراه، به خصوص در حوزه مسائل درسی و آموزشی بهره‌مند شدند.

مدیر مخابرات منطقه قزوین با اشاره به ادامه شیوع ویروس کرونا و اعمال برخی محدودیت‌ها، تصریح کرد: با توجه به تلاش شبانه روزی صورت گرفته در خصوص پوشش مناسب مخابراتی، به طور حتم در آینده نزدیک نیز تعداد بیشتری از روستاییان استان از امکانات یاد شده بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز