خبرگزاری کار ایران

رئیس بسیج سازندگی استان خبر داد:

توزیع ۳۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی از سوی جهادگران بسیجی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۷۱۱

رئیس بسیج سازندگی قزوین گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی به همراه ۴۵۰ هزار پرس غذای گرم از سوی جهادگران پایگاه‌های مقاومت بسیج استان بین اقشار آسیب دیده و نیازمند استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی صادقپور با اعلام این خبر افزود: بسته های توزیع شده شامل ۱۸۰ هزار بسته معیشتی و اقلام ضروری و ۱۴۰ هزار بسته اقلام بهداشتی مقابله با ویروس کرونا بوده است..

وی با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی از سوی جهادگران بسیجی و توزیع آنها در بین محرومان، اظهار داشت: اهدای هزار راس گوسفند قربانی، توزیع ۵۵ هزار بسته گوشت و ۱۶۰ هزار قرص نان بین نیازمندان از دیگر اقدامات جهادی بسیجیان قزوین در مدت یاد شده بوده است.

رئیس بسیج سازندگی استان قزوین گفت: با توجه به غیرحضوری شدن آموزش در مدارس در این دوران، در این مدت ۱۰۰ دستگاه تبلت به همراه ۱۵۶ هزار بسته لوازم تحریر نیز برای دانش آموزان محروم تهیه و در اختیار آنها قرار گرفته شد.

وی اضافه کرد: ارایه چهار هزار فقره خدمات درمانی رایگان در مناطق روستایی و محروم و تهیه ۱۳۰۰ دست پوشاک و کفش از دیگر اقدامات جهادگران بسیجی قزوین در مدت یاد شده بوده است.

این مسئول گفت: در این مدت بسیجیان جهادگر قزوینی همچنین اقدام به احداث ۴۷ واحد منزل مسکونی برای نیازمندان کرده و در بازسازی و مرمت ۹ واحد منزل مسکونی نیز مشارکت داشته اند و علاوه بر آن اقدام به تهیه ۶۰۰ سری جهیزیه و تهیه ۲۶۱ قلم کالای اساسی زندگی برای محرومان کرده اند.

صادقپور افزود: جهادگران بسیجی در سال جاری همچنین به آزادسازی ۱۰۹ زندانی جرائم غیرعمد و بازگشت آنان به آغوش خانواده کمک کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز