خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک:

۹ خودرو با پلاک مخدوش در آبیک توقیف شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۰۵۱

فرماندار شهرستان آبیک گفت: ۹ خودروی دارای پلاک مخدوش در شهرستان آبیک توقیف و ۹۶۳ خودروی متخلف از محدودیت‌های کرونا جریمه شدند.

به گزارش  خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور با اعلام این خبر گفت: ۹ خودرو که نسبت به مخدوش کردن پلاک برای تردد در شهرستان آبیک اقدام کرده بودند، شناسایی و برای رسیدگی به مراجع قضایی معرفی و همچنین خودرو‌ها توقیف و تا تعیین تکلیف قضایی و صدور حکم قضایی به پارکینگ منتقل شده‌اند.

فرماندار آبیک با اشاره به اجرای طرح محدودیت‌ها تا روز یکشنبه ۱۶ آذر ماه در شهرستان آبیک اظهار کرد: تاکنون ۹۶۳ خودرو به دلیل عدم رعایت منع تردد در شهر‌های قرمز و نارنجی که شهرستان آبیک در وضعیت قرمز قرار دارد و به دلیل عدم رعایت منع مقررات تردد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی تا یک میلیون تومانی شده‌اند.

احمدپور ادامه داد: در خصوص میزان رعایت مقررات منع ورود ساکنین شهر‌های قرمز و نارنجی به دیگر شهر‌ها که بیش از ۹۰ درصد اجرا شده، به یک هزار و ۲۳۳ خودرو که سرنشینان آنان ساکن شهرستان آبیک نبودند اخطار و تذکر لازم داده شد و بازگردانده شدند، اما جریمه نشدند.

وی اجرای میزان رعایت آموزشگاه‌های خصوصی، میزان رعایت مدارس و عدم حضور دانش آموزان و میزان رعایت حوزه‌های علمیه و عدم حضور در مسجد و نمازجمعه ۱۰۰ درصد دانست و افزود: میزان رعایت دستوراعمل‌های ابلاغی به مراکز تجاری و بازرگانی ۹۸ درصد بوده که تاکنون به ۴۵ واحد اخطار شفاهی داده شده و هشت واحد هم پلمپ شده است.

این مسئول از همراهی مردم شهرستان آبیک در اجرای طرح محدودیت‌ها و مساعدت در کنترل و مهار کرونا قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز