خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان اعلام کرد:

بارش پراکنده برف در قزوین از فردا / پدیده مه گرفتگی در برخی نقاط استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۷۶۲

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: با توجه به ورود امواج ناپایدار به قزوین در برخی مناطق استان شاهد بارش برف خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی آخوندی اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، از اواخر وقت امروز امواج ناپایداری وارد منطقه می‌شود که پیامد آن افزایش ابر خواهد بود و برای فردا و در برخی مناطق استان، به ویژه نیمه شمالی بارش‌های پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان با اشاره به وضعیت جوی پایدار امروز استان، خاطرنشان کرد: با توجه به ساکن بودن هوای سرد در منطقه، همچنان شاهد پدیده مه در برخی نقاط استان خواهیم بود و به لحاظ دمایی نیز طی امروز و فردا با افزایش جزیی دما روبرو خواهیم بود.

آخوندی، دمای هوا در شهرستان‌های آوج و بویین زهرا به منفی ۱۱ درجه سانتیگراد رسید.

وی اضافه کرد: برای روزهای جمعه و شنبه شاهد وضعیت جوی پایدار هستیم و هم اکنون نیز جنوب شهر قزوین و پاره‌ای از مناطق پوشیده از مه است.

این مسئول تصریح کرد: بیشینه دمای هوای استان در شبانه‌روز گذشته مربوط به شهر رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر بوده و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت منفی ۵ تا یک درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز