خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در حریم شهر قزوین ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۳۲۷

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در حریم شهر و مناطق منفصل شهری قزوین ممنوع است و در صورت مشاهده چنین مواردی به کمیسیون ماده 100 ارجاع داده می شود.

حمید ضیائی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از قزوین اظهار کرد: شهرداری قزوین مطابق دستورالعمل های قانونی خود از ادامه ساخت و ساز غیر مجاز در حریم شهر جلوگیری به عمل آورده و پرونده های تخلف در این زمینه را جهت سیر مراحل قانونی خود به دبیرخانه کمیسیون ماده  100 ارسال خواهد کرد.

سرپرست معاونت شهرسازی شهرداری قزوین بیان کرد: مالکان این بناها باید قبل از طرح پرونده خود در این کمیسیون و براساس صورتجلسه شانزدهم تیرماه سال جاری شورای حفظ حقوق بیت المال استان قزوین، از طریق شبکه دولت و یا اتوماسیون اداری نسبت به اخذ استعلام نوع کاربری ملک خود در مدت تعیین شده قانونی از طریق سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اقدام و نتیجه استعلام و نوع کاربری ملک خود را به دبیرخانه کمیسیون ماده 100 ارائه کنند.

ضیائی ادامه داد: در راستای تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق مالکان این اراضی،کارشناسان حوزه تدوین و نظارت بر مقررات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین نسبت به تهیه فرم های مورد نیاز آنان اقدام کرده و جهت تسریع در روند کار فرم های مورد نظر را در اختیار مناطق سه گانه شهرداری قزوین قرار داده است.

وی در پایان از تمامی همشهریان محترمی که قصد ساخت‌وساز در شهر و یا حریم شهرقزوین را دارند خواست، تا قبل از آغاز عملیات ساخت و ساز خود ، کلیه مجوزهای قانونی مورد نیاز خود را از یکی از مناطق سه گانه شهرداری قزوین دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز