خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار اعلام کرد:

اعمال قانون برای ۲۱۷ خودروی متخلف در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۷۵۵

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۷ خودرو متخلف در طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، در سطح شهر قزوین با جریمه ۲۰۰ هزار تومانی اعمال قانون شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخزاد اظهار کرد: همچنین در این مدت یک خودرو به مبلغ یک میلیون تومان جریمه و ۱۵ دستگاه نیز بدلیل مخدوش کردن پلاک در شهر قزوین به پارکینگ منتقل شد.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه تردد خودروهای بومی در داخل شهر بلامانع است، افزود: البته در فاصله زمانی ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح روز بعد عبور و مرور تمام خودروها ممنوع و مشمول جریمه خواهند شد.

فرخزاد تاکید کرد: پلاک‌های بومی حق خروج از شهرهای قرمز را ندارند و در صورت ضرورت با کسب مجوز تردد از فرمانداری‌ها می‌توانند از شهر خارج شوند.

وی تصریح کرد: کنترل مبادی ورودی و خروجی به صورت دقیق و با هدف حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توسط نیروی انتظامی به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: هم اکنون تمام شهرستان‌های استان قزوین بجز آوج در وضعیت قرمز قرار دارد و مجوز تردد خودروها با بررسی فرمانداری‌ها و پلیس راه صادر می‌شود.

معاون عمرانی استاندار  با بیان اینکه منع تردد شبانه در سطح این استان همچنان ادامه دارد افزود: خودروهای سواری تاکسی، آژانس‌های مسافربری، آمبولانس‌ها و همچنین افرادی که براساس بخشنامه مجوز دارند حق تردد در سطح شهر را خواهند داشت.

هم اکنون ۲ هزار و ۸۰۰ مجوز تردد در سطح استان قزوین صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز