خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان خبرداد:

برگزاری دومین دوره مسابقات شطرنج فرهنگیان کشور در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۸۲۲

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از برگزاری دومین دوره مسابقات شطرنج فرهنگیان کشور (جام یلدا) به صورت آنلاین به میزبانی قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عین اله صادقی با اعلام این خبر گفت: ورزش نقش مهمی در سلامت جسمی و روانی فرهنگیان و ارائه خدمات بهتر به دانش آموزان دارد و این مسابقات به منظور کاهش استرس و اضطراب روانی ناشی از شیوع کرونا ویژه فرهنگیان تدارک دیده شده است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: دومین دوره مسابقات شطرنج فرهنگیان جام یلدا بدون محدودیت سنی و جنسی ویژه شاغلان و بازنشستگان آموزش و پرورش و به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

صادقی ، زمانی برگزاری این دوره از مسابقات را ۲۸ آذر ماه سالجاری اعلام کرد و افزود: مسابقات شطرنج آنلاین در ۱۱ دوره به روش سوئیسی برگزار می‌شود و به نفرات اول تا هفتم جوایز نقدی ۳۰۰ تا ۸۰ هزار تومانی و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاقه مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات برای ثبت در سایت lichess. org ثبت نام کرده و  مشخصات خود را به همراه کارت فرهنگی و یا حکم کارگزبنی به آدرس تلگرام  (@zahedeqaraii)ارسال کنند.

استان قزوین دارای ۱۶ هزار نفر فرهنگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز