خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت شهرسازی شهرداری:

صدور پروانه ساخت و ساز در قزوین 35 درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۵۴۷

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: در هشت ماهه نخست سال جاری مناطق سه گانه شهرداری قزوین 836 پروانه ساخت و ساز صادر شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 35 افزایش داشته است .

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمید ضیائی اظهار کرد: در آبان ماه سال جاری نیز تعداد 89 پروانه ساخت و ساز از سوی مناطق سه گانه شهرداری قزوین صادر شده است که بیش ترین تعداد با عدد 37 پروانه در شهرداری منطقه دو و پس از آن، شهرداری منطقه سه با عدد 27 و شهرداری منطقه یک نیز با عدد 25 در رتبه‌های بعدی قرار گرفته اند .

سرپرست معاونت شهرسازی شهرداری درباره متراژ پروانه های صادر شده در آبان ماه سال 99 نیز گفت: متراژ پروانه های صادره در آبان ماه سال جاری 53هزار و 812 متر است که بیش ترین متراژ با عدد 26 هزار و 469در شهرداری منطقه دو و پس از آن ، شهرداری منطقه سه با عدد 14 هزار و 828 متر و شهرداری منطقه یک با عدد 12 هزار و 515 متر در رتبه های بعدی قرار دارند.

ضیائی در پایان متراژ پروانه های صادره در هشت ماه اول سال جاری را 560 هزار و655 متر اعلام کرد و افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 39 درصدی را نشان می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز