خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان خبرداد:

توقیف محموله لوازم بهداشتی قاچاق در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۹۵۱

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از توقیف خودروی حامل انواع لوازم بهداشتی و شوینده قاچاق در قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این خبر گفت: با تیزهوشی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین بیش از ۱۱ هزار قلم انواع لوازم بهداشتی و شوینده قاچاق در یک عملیات پلیسی و در بازرسی از یک دستگاه خودرو چری کشف شد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: در  راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودروهای عبوری اتوبان زنجان -قزوین به یک دستگاه خودرو سواری جک مشکوک شده و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

عبدالمالکی ادامه داد» مأموران در بازرسی از خودرو مورد نظر، ۱۱ هزار و ۲۰۸ قلم لوازم شوینده و بهداشتی شامل ۱۰ هزار و ۲۰۰ عدد قرص ماشین لباسشویی، ۸۱۰ بطری شامپو، ۱۴۴ بطری مایع ظرفشویی، ۳۶ بطری خوشبو کننده هوا و ۱۸ بطری مایع لباسشویی خارجی و فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مذکور را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضایی خودرو به همراه محموله توقیف شده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قانونی تحویل شد.

وی با تأکید بر عزم قاطع پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا نیاز به بسیج همگانی و عزم ملی دارد و نیروی انتظامی در انجام این ماموریت خطیر، نیازمند همکاری و مشارکت همه سازمان‌ها، نهادها و اقشار مختلف مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز