خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل راهداری استان:

دریافت خدمات ناوگان عمومی قزوین با اخذ استعلام سلامت امکان پذیر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۰۴۹

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: برای حفظ سلامت استفاده کنندگان از ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی، دریافت هرگونه خدمات از ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه مشروط به اخذ استعلام سلامت از سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا معیری‌پور اظهار کرد: با توجیه فعالان بخش حمل و نقل مسافربری عمومی و نظارت‌های سختگیرانه اعلام کرده‌ایم، افراد ناقل بیماری کرونا به هیچ عنوان اجازه بهره‌مندی از خدمات عمومی حمل و نقل مسافر را ندارند تا از شیوع بیشتر این بیماری در سطح شهر جلوگیری شود.

معاون اداره کل راهداری استان با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد از اول آذرماه، گفت: در این ایام، سفرهای ضروری مردم با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای امکان‌پذیر است.

معیری‌پور افزود: با توجه به ایجاد محدودیت‌های تردد برای ناوگان شخصی و در پاسخ به نیاز به وجود آمده به منظور جابه جایی مسافر، تمام ناوگان عمومی استان به حالت آماده‌باش ۱۰۰ درصد درآمده است و سفرهای ضروری هموطنان در حال حاضر با این ناوگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف نهایی ایجاد محدودیت‌ها قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا است، بیان کرد: امیدواریم با کنترل‌های بهداشتی اعمال شده و همکاری مردم در بهره گیری از ناوگان حمل و نقل عمومی و اجتناب از سفرهای غیرضروری به زودی شاهد قطع زنجیره بیماری کرونا در کشور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز