خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان خبرداد:

نام نویسی ۴۶۶ قزوینی برای دریافت تسهیلات فرهنگی و هنری

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۴۳۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از ثبت‌نام ۴۶۶ فعال و شاغل عرصه های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان قزوین برای دریافت تسهیلات مورد نیاز در سامانه تحفه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد حسین اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: تسهیلات حمایتی به کسب و کارها و مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه‌ای طبق برش استانی اختصاص داده شده است و چگونگی این تخصیص در شیوه‌نامه‌ها و کاربرگ‌های معاونت‌ها، سازمان سینمایی و مرکز رسانه‌های دیجیتال آمده و بر روی سامانه تحفه بارگذاری شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان ادامه داد: ناشران، مؤسسات قرآنی، ناشران دیجیتال، کسب و کارهای فضای مجازی، تماشاخانه ها، گروه های تئاتر، آموزشگاه های آزاد هنری، استودیوهای صدابرداری، شرکت های تهیه و تولید آثار صوتی ،گالری های هنری، خانه های مد و لباس، موسسات تک منظوره فرهنگی و هنری، رسانه ها (روزنامه ها، فصلنامه‌ها، دوفصلنامه‌ها، سالنامه‌ها)، کانون های آگهی و تبلیغات شامل این تسهیلات خواهند بود.

اسماعیلی افزود: فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای ثبت نام کرده در استان قزوین در سامانه یاد شده، درخواست ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات کرده اند.

وی یادآور شد: این تسهیلات با هدف کمک به فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای در شرایط کرونایی و با کارمزد چهار درصد و با عاملیت صندوق کارآفرینی امید پرداخت می شود.

این مسئول بیان کرد: متقاضیان همچنان فرصت دارند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سامانه تحفه به نشانی https://tohfeh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز