خبرگزاری کار ایران

جشن فارغ‌التحصیلی مربیان قرآن کودک استان تهران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۷۵۴

دارالقرآن خانه کارگر درنظر دارد تا مراسم تقدیر از فارغ‌التحصیلان رشته مربیگری قرآن کودک استان تهران را با حضور ۳۵۰ نفر از دانش آموختگان این رشته برگزار نماید.

محمدصادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: دارالقرآن خانه کارگر درنظر دارد تا مراسم تقدیر از فارغ‌التحصیلان رشته مربیگری قرآن کودک استان تهران را با حضور ۳۵۰ نفر از دانش آموختگان این رشته برگزار نماید.

به گزارش ایلنا؛ وی افزود: این افراد از ابتدای سال جاری تحت آموزش‌های قرآنی دارالقرآن خانه کارگر قرار گرفتند و بعد از گذراندن دوره های مقدماتی و تکمیلی با بیش از ۸۷ ساعت آموزش تئوری در سه گروه علوم قرآنی، دوره خلاقیت و دوره روانشناسی، گذراندن بیش از ۱۱۲ ساعت کارورزی و در نهایت شرکت در آزمون نهایی این دوره، موفق به اخذ مدرک مربیگری قرآن کریم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شدند.

محسنی کبیر گفت: دارالقرآن خانه کارگر درحال حاضر بزرگترین مرکز تربیت مربی قرآن کریم در کشور می‌باشد که سالانه بیش از ۳۰۰۰ نفر را در این حوزه تربیت می‌نماید که تاکنون بیش از ۷۰% از این افراد در مهدهای کودک مشغول به کار شده‌اند.

وی افزود: همچنین قرار است تا این مراسم با ایراد سخنرانی علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رییس دارالقرآن خانه کارگر، حجت الاسلام و المسلمین نقویان و نیز حضور مسئولین قرآنی کشور برگزار شود.

وی در آخر گفت: این مراسم روز یکشنبه ۲۷ مهر ۹۳ از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واقع در تهران، خیابان ولیعصر(عج)، ابتدای خیابان طالقانی، جنب بیمارستان کودکان، مرکز علمی کاربردی خانه کارگر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز