فیلم/تهدید کردن دوباره فرانسه توسط داعش

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۵۸۵

گروه تروریستی داعش با انتشار فیلمی جدید در تویتر، دوباره فرانسه را تهدید کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت ایلنا، داعش برخلاف انتظار در این فیلم اشاره‌ای به چگونگی حملات انجام شده اخیر در پاریس اشاره نکرد، و فقط تصاویری را از رسانه‌های عربی در خصوص این حملات منتشر کرد.

یکی از عناصر داعش در این فیلم تأکید کرد که این حملات به مثابه پاسخی شدید به تصمیم فرانسه برای پیوست به ائتلاف بین المللی و حمله به مواضع داعش در سوریه و عراق است.

داعش در پایان این فیلم هشدار داد: "همانطور که می‌کشید، کشته می‌شوید و همانطور که به امنیت ما ضربه می‌زنید خون شما را می‌ریزیم .. و حملات آینده تلخ‌تر خواهد بود."

داعش ساخته و پرداخته سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است؛ "ابوبکر بغدادی" سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در دوران حضور اشغالگران آمریکایی در عراق در زندان بوکا در اختیار آمریکایی ها بود. با ایجاد این گروه شمار قابل توجهی از افراطی ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشورها به راحتی توانستند با همکاری سرویسهای امنیتی و اطلاعاتی غربی و برخی طرفهای منطقه‌ای به این گروه تروریستی ملحق شوند. اما اکنون بازگشت این تروریستها به یکی از بزرگترین مشکلات کشورهای غربی تبدیل شده است.

حجم ویدیو: ۷.۲۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز