خبرگزاری کار ایران

طرح‌های توسعه، راهبرد حیاتی برای بقا و پیشرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۷۸۷

طرح‌های توسعه، مسئله اساسی و برجسته در راستای پیشبرد اهداف شرکت ملی صنایع مس ایران محسوب می‌ شود. این مطلب را دکتر حسین مدرس خیابانی در دیدار خود با مدیران شرکت مهندسی و توسعه ملی مس (متمم ) عنوان کرد.

 

دکتر مدرس خیابانی در ملاقات خود با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت فوق با تأکید بر اهمیت طرح‌های توسعه اظهار کرد: توجه به طرح‌های توسعه باید جزء اولویت‌های تمامی بخش‌های شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت مهندسی متمم باشد .
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز عید سعید فطر، که بر وحدت کلمه و انسجام کلمه تأکید داشتند اظهار کرد : انسجام و همدلی، کلیدی برای موفقیت است. اگر همه فعالان اقتصادی، مدیران و مشاوران و کارکنان، باهم همکاری داشته باشند می‌توانند با وحدت عمل و با سرعت بیشتری به اهداف مورد نظر دست یابند.
دکتر مدرس خیابانی در ادامه تأکید کرد : برای پیشرفت و رسیدن به اهداف توسعه ، تلاش مشترک و همگانی لازم است و همین امر باعث موفقیت و بهبود وضعیت می‌شود.
در پایان مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به معاونان ، مدیران و مجریان در این شرکت تأکید کرد : اگر اجرای پروژه‌ها به موقع انجام شود ، باعث افزایش اعتماد بنفس شده و مارا به سمت آینده هدایت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز