خبرگزاری کار ایران

برگزاری آیین بزرگداشت مقام مادر و روز زن در فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۲۲۹

در آستانه میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) آیین باشکوه بزرگداشت مقام مادر و روز زن با حضور جمع کثیری از بانوان شاغل و بازنشسته گروه فولاد مبارکه و تعدادی از معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.

در این آیین که با برنامه‌های متنوعی همراه بود، علیرضا کاظمی، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه، طی سخنانی ضمن گرامیداشت مقام مادر و روز زن گفت: تمامی کارکنان فولاد مبارکه برای انجام کارهای بزرگ در این شرکت برانگیخته شده‌اند و در این راستا بر این باوریم که مقدمه انجام کارهای بزرگ حرکت است و مقدمه حرکت، داشتن انگیزه‌های درونی است و تشکیل‌دهنده انگیزه درونی نیز عزت‌نفس و خودباوری است؛ ازاین‌رو باید این موضوع را نزد تک‌تک کارکنان تقویت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در مسیر تعالی سازمان قطعاً نیازمند رسیدن به خودباوری هرچه بیشتر هستیم، گفت: اگر درون همه ما عزت‌نفس شکوفا شود، حتماً به سمت شکل‌گیری اتفاقات خوب حرکت خواهیم کرد.

برای تسریع حرکت فولاد مبارکه به خودباوری، برانگیختگی و شکوفایی بیشتری نیازمندیم

کاظمی در ادامه سخنان خود با اشاره به آیات قرآن کریم، در زمینه درباره عزت‌نفس نزد مؤمنان تصریح کرد: با عنایت به فرمایشات الهی درمی‌یابیم که عزت‌نفس نزد بانوان خودباور بسیار بیشتر است. ازاین‌رو نباید نگاه ما در سازمان صرفاً به موقعیت‌های ساختاری و سازمانی متوقف شود که این نگاه مادی به خودمان است، بلکه باید نگاهمان از جنس خودبرانگیختگی و شکفتن از درون باشد. بنابراین برای تسریع حرکت فولاد مبارکه به خودباوری، برانگیختگی و شکوفای بیشتری نیازمندیم.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت کارگروهی و تیم‌سازی اشاره کرده گفت: مطالعات در حوزه انسان‌شناسی نشان می‌دهد که بانوان در حوزه کاری خود به‌مراتب انعطاف‌پذیرتر از مردان و موازی‌اندیش هستند که این یک هنر است. آن‌ها می‌توانند چند کار هم‌زمان را با هم انجام دهند؛ ازاین‌رو بانوان شاغل در شرکت باید قدرت و ظرفیت‌های درونی خود را شناسایی کنند و با استفاده از این ظرفیت‌ها سازمان را در نظم بیشتر همراهی کنند.

وی با بیان اینکه فولاد مبارکه در راهبردهای خود مسیری ماندگار برای خلق آینده بهتر را هدف‌گذاری کرده است، گفت: بهترین روش برای خلق آینده بهتر روش مادرانه است و کسانی می‌توانند در این مسیر بهتر حرکت کنند که از جنس زن یا مرد، منش مادرانه داشته باشند. به این معنا که مالکیت یک فعالیت را از آن خود بدانند. باید اذعان داشته باشیم که مادران اساساً آینده‌نگرند و در مسیر وظایفی که به آن‌ها محول شده به‌شدت ساعی و بلندهمت‌اند؛ بنابراین در مسیر تعالی سازمانی هرچه بیشتر به وحدت رویه در تفکرها و روش‌ها نیاز داریم و معتقدیم شکل‌گیری نگرش مادرانه در تمامی افراد سازمان است که می‌تواند آینده شکوهمندتر فولاد مبارکه را متضمن شود و بانوان شاغل در گروه فولاد مبارکه می‌توانند نقش مؤثری در این زمینه ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار فولاد، در این آیین در راستای تجلیل هرچه بیشتر از مقام مادر از مادران شاغل دارای سه فرزند در شرکت نیز قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز