خبرگزاری کار ایران

حضور با شکوه همکاران ذوب‌آهنی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در زرین شهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۰۰۷

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، شنبه 9 دی ماه همزمان با سراسر کشور در محل سالن جلسات گلزار شهدای زرین شهر برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که با حضور اقشار مختلف مردم، مسولین و نمایندگان ادارات و سازمان‌های مختلف شهرستان لنجان و توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، جمعی از مدیران ،کارکنان و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید تندگویان ذوب‌آهن اصفهان نیز حضور داشتند.

سخنران این مراسم ، روح الله رفعتی پور معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان بود که در سخنان خود به تحلیل فتنه و حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و حضور با صلابت مردم شهرهای مختلف ایران برای جمع آوری فتنه و میثاق دوباره امت حزب الله با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای پرداخت.

 وی در ادامه برنامه‌ریزی و حضور گسترده مردم به ویژه نسل سوم انقلاب ، ارتباط خالصانه امت با حضرت امام خمینی (ره) و رهبری و پیوند انقلاب اسلامی به عاشورای حسینی را از جمله ویژگی های حماسه 9 دی دانست.

 رفعتی پور افزود: هدف اصلی فتنه‌گران در انتخابات سال 88  فراتر از نتیجه انتخابات بلکه تضعیف ولایت فقیه و اصل نظام بود.

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به اینکه همواره در دعوای حق و باطل باید طرف حق را گرفت، تصریح کرد: اثر گذارترین حماسه 9 دی ، مدیریت رهبری و اطاعت امت از ولایت بود که نقشه فتنه‌گران و طومار حرمت شکنان را خنثی کرد و آن حماسه به یاد ماندنی را رقم زد.

وی در پایان از حاضران درخواست نمود با حضور گسترده خود، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری را پر رونق و موثر نمایند.  

قرائت قطعنامه پایانی مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق  امت با ولایت حول محور پاسداشت  این حماسه ، دعوت مردم به حضور در انتخابات آینده ، حمایت از مردم فلسطین و محکومیت رژیم اشغال گر قدس در به شهادت رساندن سردار شهید سید رضی موسوی در سوریه و انتقام سخت از صهیونیست‌ها بود که با تایید مشت‌های گره کرده و شعارهای حاضران همراه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز