خبرگزاری کار ایران

تیم اهوازی کلاسیک بازی می‌کند؛

داداشی: دنبال ۳ امتیاز بازی با حفاری هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۰۷۹

پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی باشد چون ساوه برای نیفتادن به لیگ پائین‌تر تلاش می‌کند و ما هم به دنبال کسب امتیاز کامل مسابقه بودیم.

مربی تیم تاسیسات دریایی‌ درباره دیدار تیمش در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال با شهرداری‌ساوه گفت: پیش بینی می‌کردیم بازی سختی باشد، چون ساوه برای نیفتادن به لیگ پائین‌تر تلاش می‌کند و ما هم به دنبال کسب‌امتیاز کامل مسابقه بودیم.

به گزارش ایلنا، سیامک داداشی ادامه داد: در دقایق ابتدایی بازی را از دست دادیم، ولی توانستیم در دقایق بعدی شکل تیمی را بدست آوریم که موقعیت‌های خوبی داشتیم و اگر کمی تمرکز داتشیم می‌توانستیم در نیمه اول نتیجه بازی را به دست آوریم.

این ملی‌پوش سابق افزود: نیمه دوم هم بازی پایاپایی را شاهد بودیم که متاسفانه موقعیت‌های ما به گل بدل نشد، به خصوص ضربه دقایق پایانی رئیسی که از کنار دروازه به اوت رفت.

داداشی درباره حفاری حریف این هفته تیمش هم گفت: تیم اهوازی یکی از تیم‌های بالانشین و مدعی جدول است که خیلی کلاسیک فوتسال بازی می‌کند. تیم ما هم تیمی فیزیکی، جنگنده و با برنامه است که در این بازی با شناخت از حریف و تدابیر شمسایی به دنبال ۳ امتیاز این بازی خانگی است.

تیم تاسیسات دریایی تهران در حال حاضر با کسب ۴۱ امتیاز از ۲۰ بازی در صدر جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز