خبرگزاری کار ایران

۷ تیم شانس قهرمانی دارند؛

شمسایی: روزهای سختی را پیش‌رو داریم / کمیته‌انضباطی ما را شوکه کرد / درباره رأی‌ فرجام‌خواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۴۹

بنده به بازیکن خودی حرفی زدم و با آنکه آن‌چنان تند نبود از داور کارت قرمز گرفتم و دیگر محرومیت از سوی کمیته‌انضباطی برای چیست؟

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات گفت: قطعا به رآی صادره کمیته‌انضباطی اعتراض کرده و فرجام‌خواهی خواهم کرد.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تساوی این هفته تاسیسات با شهرداری‌ساوه بیان داشت: من می‌دانستم بازی سختی مقابل شهرداری خواهیم داشت. آنها در نیم‌فصل بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند. در اصفهان با گیتی‌پسند مساوی کردند و مقابل فرش‌آرا هم پیروز شده بودند. بازیکنان این تیم انتحاری بازی کردند و درصدد بودند امتیاز از دست ندهند. من هم می‌دانستم روز سختی را در ساوه و با حضور هواداران تیم شهرداری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در دقایق نخست بازی با شهرداری بازیکنان ما به دلیل اینکه من محروم بودم یک مقدار بازی کردن برای‌شان سخت شد، اما رفته‌رفته عادت کردند و در نهایت توانستند یک امتیاز شیرین را کسب کنند.

سرمربی تیم تاسیسات درباره اینکه تیمش در هفته‌های اخیر امتیازات زیادی از دست داده، گفت: در هفته‌های گذشته تیم‌هایی مثل مس‌سونگون تا ۱۲ هفته صدرنشین بودند، ولی ما صدرنشین شدیم، الان هم که ۶ هفته مانده به پایان لیگ ۷-۶ تیم می‌توانند راحت قهرمان شوند، حتی اگر تیمی ۷-۶ امتیاز هم عقب باشد می‌تواند جبران کند. ما روزهای سختی را پیش‌رو داریم. کمیته انضباطی ۱۰ دقیقه قبل از مسابقه با اعلام رأی محرومیتم، ما را شوکه کرد.

شمسایی افزود: من در اولین فرصت به ملاقات رئیس کمیته‌انضباطی و عبدالهی دیگر اعضای این کمیته خواهم رفت و نسبت به رأی صادره فرجام‌خواهی خواهم کرد. بنده به بازیکن خودی حرفی زدم و با آنکه آن‌چنان تند نبود از داور کارت قرمز گرفتم و دیگر محرومیت از سوی کمیته‌انضباطی برای چیست؟ این اتفاق ۴ روز پیش رخ داد و کمیته‌انضباطی سریع رأی را صادر کرد، اما رأی اتفاقات بازی ما با فردوسی‌مشهد که به مراتب بدتر هم بود هنوز صادر نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر