خبرگزاری کار ایران

برای ۳ امتیاز به مشهد می‌رویم؛

کاویانی: دبیری‌تبریز در آینده نزدیک به صدر فوتسال ایران بازخواهد گشت

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۸۴۳

در بازی‌های باقیمانده لیگ برتر با تمام قوا به میدان رفته و تلاش خواهیم کرد با کسب عنوانی شایسته این رقابت‌ها را به اتمام رسانیم.

مدیر اجرایی باشگاه دبیری تبریز گفت: در بازی‌های باقیمانده لیگ برتر با تمام قوا به میدان رفته و تلاش خواهیم کرد با کسب عنوانی شایسته این رقابت‌ها را به اتمام رسانیم.

به گزارش ایلنا، فرزاد کاویانی اظهار داشت: بعد از یک روز تعطیلی تمرینات تیم دبیری از فردا با حضور تمام بازیکنان ادامه خواهد داشت و تمرینات تیم زیر نظر جواد اصغری مقدم انجام خواهد شد.

وی گفت: تیم دبیری تبریز در هفت هفته باقیمانده با تمام قوا به میدان می رود و تلاش خواهد کرد که با کسب عنوانی شایسته به کار خود در این رقابت ها خاتمه بخشد.

کاویانی ابراز داشت: مدیریت باشگاه دبیری در طول فصل حمایت لازم را از تیم کرده و این پشتیبانی تا پایان فصل نیز ادامه داشته و باید عنوان کنم که مدیر عامل باشگاه دبیری و هیات مدیره این باشگاه قوت قلبی برای تیم دبیری بوده و قطعا زمینه ساز پیروزی های آتی تیم خواهد شد.

کاویانی خاطر نشان ساخت: روز جمعه یک بازی سخت برابر تیم فرش آرا مشهد خواهیم داشت و در این بازی درصدد کسب سه امتیاز بوده تا با روحیه بالا عازم مشهد و بازی با دیگر تیم این شهر شویم.

سرپرست تیم دبیری تبریز گفت: تماشاگران تیم دبیری سرمایه های واقعی این تیم بوده و در بازی برابر تیم پایاسازه تیم را به شدت تشویق کرده و نسبت به نتایج تیم صبر و حوصله نشان داده و من از این عزیزان و همچنین آقای یاوران رییس کانون هواداران تقدیر و تشکر می نمایم.

کاویانی در خاتمه گفت: باشگاه دبیری تبریز در فوتسال ایران یک باشگاه ریشه دار بوده و چند شکست در روند فعالیت های این تیم خللی وارد نخواهد کرد و قطعا دبیری تبریز در آینده نزدیک به صدر فوتسال ایران بازخواهد گشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر