خبرگزاری کار ایران

درپی اتفاقات ناخوشایند در مشهد؛

هیات‌فوتبال خراسان تضمین و تعهد داد / باشگاه فردوسی‌مشهد اظهار ندامت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۴۸

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی درپی اتفاقات ناخوشایند لیگ فوتسال در مشهد گفت: به صدا وسیما تضمین و تعهد دادیم که دیگر شاهد اتفاقات غیرفرهنگی در فوتبال استان نباشیم.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی درپی اتفاقات ناخوشایند لیگ فوتسال در مشهد و پس از جلسات متعدد با مسوولان صداو سیمای خراسان رضوی گفت: به صدا وسیما تضمین و تعهد دادیم که دیگر شاهد اتفاقات غیرفرهنگی در فوتبال استان نباشیم.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی برادران با اشاره به اینکه در خصوص تمامی موارد پیش آمده توضیحات مفصلی در هشت بند به مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی ارائه شد، تصریح کرد: ما هم دغدغه‌های فرهنگی داریم و برنامه ریزی‌هایی خواهیم داشت و حتما فضای مناسبی برای خبرنگاران در سالن‌های ورزشی مهیا خواهیم کرد ولی عامل اصلی کار غیرحرفه‌ای تیم حریف بود که این موضوع نباید باعثشود مردم استان از دیدن پخش مستقیم دیدارهای فوتبال و فوتسال خود محروم شوند.

وی همچنین گفت: البته برخی نکات مبهمی در فیلم بازی وجود داشت که یکی از فیلم‌ها نیز برای مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی فرستاده شد که این موضوعات در فیلمی که از رسانه پخش شده بود وجود نداشت.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ما همکاران در صدا و سیما و نیز تجهیزات فنی را تضمین کردیم و در صورت هرگونه مشکلی هیات فوتبال پاسخگو خواهد بود و با توجه به این موضوع و نامه‌ای که ارسال کردم مدیرکل صداو سیمای خراسان رضوی قبول کردنددیدار فرش آرا از شبکه استانی و همچنین شبکه ورزش پخش مستقیم شود.

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص باشگاه اقتدار نوین فردوسی نیز عنوان کرد: تیم فردوسی ضمن بیان ندامت که به صورت مکتوب به هیات اعلام کردند، شروط گذاشته شده را قبول کردند به طوری که باید هیات مدیره‌ای با سوابق فرهنگی معرفی کنند. طبق روال برای بررسی موارد قانونی و انضباطی در خصوص دو تیم فردوسی و تاسیسات دریایی و تخلفاتی که صورت گرفت کمیته‌ای با حضور کریمیان رییس کمیته فوتسال، افتخاری و حسن زاده مسئولین کمیته‌های فوتسال و انضباطی فدراسیون تشکیل شد و قرار است تصمیم گیری صورت گیرد که باشگاه فردوسی اعلام کرد هرچه کریمیان به جمع بندی برسد مورد تایید ما نیز خواهد بود.

برادران تاکید کرد: به هرحال باشگاه فردوسی دراین موضوع غیرحرفه‌ای عمل کرد با وجود اینکه تلاش کردند از بروز اتفاقات جلوگیری کنند. با توجه به لزوم کار و رفتار حرفه‌ای، مصطفی نعمتی جوان خوب و آینده دار استان است اما بهتر است یکی از مربیان تیم، هدایت تیم را برعهده بگیرد و وی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور داشته باشد زیرا در یک تیم مسئولیت‌ها باید تقسیم گردد و تیم از تجربه بیشتری برخوردار گردد تا در این شرایط تصمیمات بهتری گرفته شود. البته تغییر رویکرد و حرکت به سوی فرهنگی شدن باشگاه فردوسی را به فال نیک می‌گیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز