خبرگزاری کار ایران

چنین اتفاقاتی به فوتسال لطمه می زند؛

شمسایی: امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم / این یعنی برگشت به عقب!

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۴۹۲

اتفاقاتی که در مشهد رخ داد جای تاسف دارد که من از بازگو کردن آن نیز ابا دارم و معتقدم بروز چنین اتفاقاتی به فوتسال لطمه می‌زند. فقط امیدوارم دیگر شاهد اتفاقاتی در هیچ مسابقه‌ای از فوتسال نباشیم.

مدیرفنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: در بازی با موسسه مالی و اعتباری فردوسی مشهد خیلی سختی کشیدیم که امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

امیر شمسایی در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به اتفاقات بازی فوتسال تاسیسات دریایی و فردوسی مشهد که در پایان بازی با جنجال و درگیری اعضای دو تیم و هواداران همراه بود بیان داشت: اتفاقاتی که در مشهد رخ داد جای تاسف دارد که من از بازگو کردن آن نیز ابا دارم و معتقدم بروز چنین اتفاقاتی به فوتسال لطمه می‌زند فقط امیدوارم دیگر شاهد تکرار چنین اتفاقاتی در هیچ مسابقه‌ای از فوتسال نباشیم.

وی ادامه داد: شنیده‌ام مسئولان فوتسال کشور درصدد هستند تدابیری را بیندیشند تا در ۸-۷ هفته باقی مانده تا پایان مسابقات لیگ برتر فوتسال دیگر شاهد اتفاقاتی که در مشهد رخ داد نباشیم.

مدیرفنی تیم تاسیسات دریایی در تشریح اتفاقات رخ داده در پایان مسابقه این تیم مقابل موسسه مالی و اعتباری فردوسی مشهد گفت: فیلم و گزارشات ناظران در این زمینه وجود دارد. شما ببینید عمق فاجعه به قدری زیاد بود که مدیران صداوسیمای مشهد اعلام کردند که دیگر مسابقات فوتسال را پخش زنده نخواهند داشت، این یعنی بازگشت به عقب! به هرحال حق دارند چرا که باید امنیت خبرنگار و عکاس و افراد تیم میزبان تامین باشد. من صحنه کتک خوردن خبرنگار را دیدم گرچه خود ما یکی دو بار مورد نوازش قرار گرفتیم.

شمسایی ضمن تشکر از هواداران مشهدی بیان داشت: من شنیده‌ام مرتضایی و دیگر مسئولان تیم فرش‌آرا از اینکه گفته‌ام شاید دوباره چنین اتفاقاتی در مشهد رخ دهد ناراحت شده‌اند ولی باید بگویم منظور من طرفداران تیم فرش‌آرا و حتی هواداران مشهدی نبود بلکه گفتم شاید نفراتی پیدا شوند که بخواهند بازی‌ها را به جنجال بکشند و باید جلوی آن گرفته شود و گرنه قصد بی‌احترامی به کسی را نداشتم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز