خبرگزاری کار ایران

هیچ تیمی از دیگری برتر نبود؛

تقی‌پور: تاوان بازی بدون تماشاگر حفاری را دادیم / داور از ما عذرخواهی کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۶۳۱

با اینکه داور بعد از بازی از ما به خاطر قضاوت پر اشتباهش عذرخواهی کرد، ولی این عذرخواهی به هیچ‌وجه به درد ما نمی‌خورد و ما تاوان بازی بدون تماشاگر را در اهواز دادیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با انتقاد از قضاوت ضعیف تیم داوری در دیدار با حفاری‌اهواز گفت: با اینکه داور بعد از بازی از ما به خاطر قضاوت پر اشتباهش عذرخواهی کرد ولی این عذرخواهی به هیچ وجه به درد ما نمی خورد و ما تاوان بازی بدون تماشاگر را در اهواز دادیم.

به گزارش ایلنا، اسماعیل تقی‌پور افزود: وقتی تیم حفاری ۵ خطا شده بود داور ۳ بار برای ما پنالتی نگرفت. خطای ششم حفاری وقتی بود که بازیکن آنها توپ را با دست زد و داور بازی دید اما سوت نزد. حتی ناظر بازی این خطا را تایید کرد ولی دیگر اینها به درد ما نمی‌خورد.

وی افزود: در نیمه دوم هم بازی پایاپایی بود و هیچ تیمی از دیگری برتر نبود. تا اینکه یک خطا بر بازیکن ما انجام شد و داور به جای اینکه خطا اعلام کند دستور ادامه داد و همان توپ وارد دروازه شد. از قبل بازی به بازیکنان گفته بودم در این بازی هر تیمی گل اول را بزند پیروز می‌شود و این گل مقدمه‌ای شد برای خوردن گل‌های بعدی و پیروز این بازی حفاری شد که گل اول را زده بود.

تقی‌پور تاکید کرد: به جرات می‌توانم بگویم در این بازی تاوان بازی بدون تماشاگر حفاری را دادیم. داوران ملاحظه بدون تماشاچی بودن حفاری‌ها را کرد. آنقدر این قضیه مبرهن بود که داوران بازی در رختکن به دلیل این قضاوت عذرخواهی می‌کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز