خبرگزاری کار ایران

نوری خبر داد:

هیات فوتبال خراسان خواستار برخورد با عوامل ضرب و شتم خبرنگار مشهدی

کد خبر : ۲۴۳۶۱۰

دبیر هیأت فوتبال خراسان رضوی با محکوم کردن اتفاقات دیدار فوتسال فردوسی و تاسیسات دریایی گفت: اگر پشت این ماجرا باشگاه خاص یا افراد خاص مرتبط با باشگاه‌ها باشند، هیأت فوتبال برخورد شدیدی خواهد کرد.

دبیر هیأت فوتبال خراسان رضوی با محکوم کردن اتفاقات دیدار فوتسال فردوسی و تاسیسات دریایی گفت: هیات فوتبال همواره حامی رسانه‌ها بوده و این حرکت غیراخلاقی را محکوم و پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال خراسان رضوی، حسن نوری خاطرنشان کرد: متأسفانه در بازی فوتسال دیشب در مشهد، عده‌ای تماشاگرنما بعد از اتمام بازی به خبرنگاران صدا و سیما حمله کرده و دوربین وی را شکستند که این حرکت جای تاسف دارد.

وی ادامه داد: بعد از این اتفاق، با دکتر آینه‌دار معاونت سیما خراسان رضوی صحبت کردیم و ضمن دلجویی از عزیزان رسانه ملی، این اتفاق غیراخلاقی و غیرورزشی را محکوم کردیم.

وی با تأکید بر اینکه این نوع رفتارها به فوتبال ضربه زده و باعثسلب اعتماد دوستداران فوتبال و خانواده‌ها می‌شود، تصریح کرد: مردم و صدا و سیما مطمئن باشند اگر پشت این ماجرا باشگاه خاص یا افراد خاص مرتبط با باشگاه‌ها باشند، هیأت فوتبال برخورد شدیدی خواهد کرد.

نوری تاکید کرد: هیأت فوتبال خراسان رضوی مخالف این‌گونه فضاها و رفتارها بوده و هست و ما برای تعامل و همکاری با رسانه‌ها هر چه در توان داشته دریغ نخواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز