خبرگزاری کار ایران

برای برد به اهواز می‌رویم؛

تقی‌پور: مقابل حفاری باید هوشمندانه بازی کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۱۷۷

معتقدم بازی سختی در اهواز مقابل ملی حفاری خواهیم داشت و این تیم حتی با وجود محرومیت هوادارانش از حضور در سالن، باز هم تیمی خطرناک و دردسرساز می تواند باشد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با تاکید بر این که دیدار امروز تیمش برابر ملی حفاری اهواز دیداری سخت و حساس به شمار می رود، از عزم جدی بازیکنان و کادر فنی این تیم برای پیروزی در اهواز خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل تقی پور در آستانه دیدار حساس تیم‌‌های حفاری اهواز و مس سونگون از دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر، حریف امروز تیمش را تیمی سرسخت و خوب توصیف و خاطرنشان کرد: همین که ملی حفاری اهواز تا اینجای کار رقابت های لیگ باختی را متحمل نشده و برابر تمامی مدعیان موفق به کسب امتیاز شده گویای قدرت، انسجام و هماهنگی بالای بازیکنان و مجموعه تیمی حفاری است و مقابل چنین تیم هایی باید هوشمندانه بازی کرد.

وی در ادامه افزود: به همین دلیل معتقدم بازی سختی در اهواز مقابل ملی حفاری خواهیم داشت و این تیم حتی با وجود محرومیت هوادارانش از حضور در سالن، باز هم تیمی خطرناک و دردسرساز می تواند باشد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بازی در اهواز شرایط و حساسیت‌های خاص خود رادارد و ما با وجود ۳ برد متوالی در ۳ بازی قبلی، به هیچ‌وجه در باد این پیروزی‌ها نخواهیم خوابید و با قدرت برابر حریف اهوازی به میدان خواهیم رفت تا با کسب امتیازات کامل این دیدار شانس صدرنشینی دوباره خود را افزایش دهیم.

تقی پور در خاتمه با اشاره به آمادگی بازیکنان تیمش گفت: غیر از سعید مومنی دروازه بان خوب ما که به دلیل ۳ اخطاره بودن همراه ما نیست بقیه نفرات در آمادگی کامل به سر می‌برند و من امیدوارم از این بازی برنده خارج شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز