خبرگزاری کار ایران

روی تجربه بازی باخته را بردیم؛

شمسایی: کاری به اسم‌ها ندارم، آماده‌ها بازی می‌کنند / برای شروع مجدد لیگ ترس داشتم!

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۹۶۲

اینکه چه کسی گل می‌زند مهم نیست در تیم ما هر کس بهتر باشد در ترکیب اصلی خواهد بود و به اسم و رسم بازیکن کاری نداریم.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات‌دریایی معتقد است که خدا کمک کرد تا تیمش از بازی شکست‌خورده مقابل پایاسازه یک پیروزی ارزشمند بسازند.

وحید شمسایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل پایاسازه بیان داشت: بعد از وقفه‌ای که به دلیل سفر تیم ملی به کرواسی در لیگ‌برتر فوتسال به وجود آمد، ما چند بازیکن خود را به دلیل همراهی تیم ملی و همچنین شرکت در کلاس‌های دانشگاه در تمرینات نداشتیم، حتی گاهی تمرینات ما با ۴ بازیکن برگزار می‌شد، به همین دلیل برای شروع مجدد لیگ ترس داشتم.

وی با اشاره به بازی تیمش مقابل نماینده تبریزی‌ها افزود: ‌ در بازی با پایاسازه شروع بدی داشتیم، اما روی تجربه توانستیم بازی باخته را با پیروزی عوض کنیم.

شمسایی درخصوص اینکه در دیدار برابر پایاسازه توانست دو گل به ثمر برساند بیان داشت: اینکه چه کسی گل می‌زند مهم نیست. در تیم ما هر کس بهتر باشد در ترکیب اصلی خواهد بود و به اسم و رسم بازیکن کاری نداریم.

وی ادامه داد: ما از روز اولی که با تیم تاسیسات کار خود را شروع کردیم می‌دانستیم در مقابل تیم‌های بزرگی مانند حفاری، ماهان، سونگون، گیتی‌پسند و دبیری شانسی برای قهرمانی نداریم پارسال دهم شدیم و امسال چهارم شویم برای ما همان قهرمانی خواهد بود، اما می‌توانیم با برنامه‌ریزی درازمدت در چند سال آینده قهرمانی لیگ و حتی آسیا را به دست آوریم.

سرمربی تاسیسات در پایان با بیان اینکه لیگ بسیار سختی را پیش‌رو داریم، تاکید کرد: در حال حاضر شاهد هستیم بین تیم‌های صدر جدولی با پایین‌جدول تفاوت چندانی وجود ندارد، این نشان می‌دهد لیگ پویایی داریم. نکته‌ای هم که وجود دارد اینکه در لیگ امسال شاهد حضور جوانانی هستیم که می‌توانند آینده فوتسال را بسازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر