خبرگزاری کار ایران

دوباره به کورس بر می‌گردیم؛

تقی‌پور: بعید نیست تفاضل‌گل قهرمان‌ لیگ را تعیین کند!

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۰۶۵

هیچ بعید نیست که در پایان لیگ تفاضل‌گل قهرمان‌لیگ را تعیین کند و از این‌رو با جدیت به دنبال بهبود تفاضل‌گل و امتیازات خود هستیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در نیم فصل دوم لیگ‌برتر از تلاش برای بازگشت دوباره تیمش به صدر جدول خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل تقی‌پور با تاکید بر اینکه بازیکنان مس برای جبران شکست‌های اواخر نیم فصل‌اول هم‌قسم شده بودند و بر این عهد خود نیز پایبند هستند، روند نتیجه‌گیری این تیم در ۳ بازی نخست نیم فصل‌دوم را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: غیر از بازی برگشت با پایاسازه که علیرغم برتری و شایستگی به تساوی ۲ بر ۲ رسیدیم، در ۲ بازی بعدی برابر فردوسی‌مشهد و شهروند ساری خوب ظاهر شدیم و توانستیم با ۲ پیروزی شیرین و البته پرگل مجدد به کورس بازگردیم.

سرمربی تیم فوتسال مس‌سونگون با اشاره به عملکرد خوب خط حمله تیمش در ۲ بازی قبلی برابر فردوسی و شهروند افزود: هدف مس در نیم فصل‌دوم بهبود تفاضل‌گل تیم نسبت به دیگر حریفان است؛ چراکه با توجه به فشردگی بازی‌ها و نزدیکی امتیازات تیم‌های بالای‌جدول، هیچ بعید نیست که در پایان لیگ تفاضل‌گل قهرمان‌لیگ را تعیین کند و از این‌رو با جدیت به دنبال بهبود تفاضل‌گل و امتیازات خود هستیم.

تقی‌پور در پایان افزود: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در بازی این‌هفته برابر شهرداری‌ساوه تفاضل‌گل خود را بهبود بخشیده و یک گام دیگر به صدر جدول نزدیک‌تر شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز