خبرگزاری کار ایران

به خواسته مان رسیدیم؛

خوراکچی: مجبور بودیم به صورت مطلق دفاع کنیم / هدف ما ماندن در لیگ برتر است

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۴۹۰

یک بازی زیبا و هیجان انگیز را مشاهده کردیم. در نیمه دوم تیم گیتی‌پسند خیلی بهتر بازی کرد البته این مسئله طبیعی بود چرا که ما در نیمه نخست، مساوی گرفتیم و مجبور بودیم به صورت مطلق دفاع کنیم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری گفت: دفاع مطلق هم خودش هنری است و ما برای گرفتن حداقل امتیاز ناگزیر بودیم دفاعی بازی کنیم.

به گزارش ایلنا، محمود خوراکچی پس از تساوی ۱ - ۱ تیمش برابر تیم گیتی‌پسند اصفهان به عملکرد شهرداری در این بازی اشاره کرد و اظهار داشت: یک بازی زیبا و هیجان انگیز را مشاهده کردیم، در نیمه دوم تیم گیتی‌پسند خیلی بهتر بازی کرد البته این مسئله طبیعی بود چرا که ما در نیمه نخست، تساوی گرفته و مجبور بودیم به صورت مطلق دفاع کنیم.

وی ادامه داد: دفاع مطلق نیز خودش هنری است زیرا ما برابر تیمی صف آرایی کردیم که هر کدام از بازیکنانش سابقه حضور در دیدار‌های جهانی و آسیایی دارند و هر کدامشان برای یک تیم کافی هستند. من فکر می‌کنم بازیکنان ما پس از شکستی که برابر مقاومت البرز داشتند، فعل خواستن را صرف کرده و خوشبختانه توانستیم نتیجه مورد نظر را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه تصریح کرد: ‌ بعد از استعفای واقعی من، هیات مدیره با کارشناسی‌هایی که صورت داد، تصمیم گرفت من سر کار بمانم و در حال حاضر نیز شرایط رو به بهبود است.

وی با بیان اینکه ما برای تک تک دقایق بازی برنامه داشتیم، افزود: ما دقیقه به دقیقه بازی را پیش‌بینی کرده و بچه‌های ما توانستند نکات بیان شده را به صورت کامل اجرا کنند.

خوراکچی با بیان اینکه هدف ما ماندگاری در لیگ است، خاطرنشان کرد: تیم ما دوازده‌ شانس برای ماندگاری در لیگ داشته و در حال حاضر یکی از این شانس‌ها را با تساوی پشت سر گذاشته و نتیجه گرفتیم، همه هدف ما در باشگاه و شهر ساوه ماندگاری در لیگ برتر است.

وی با بیان اینکه من در ابتدای فصل یکی از گزینه‌های سرمربی‌گری گیتی‌پسند بودم، خاطرنشان کرد: ‌ وقتی ۴ گزینه معرفی می‌شوند، فقط یکی از آن‌ها این فرصت را پیدا می‌کند که در این تیم سرمربی شود.

خوراکچی در پایان اظهار داشت: ما در دیدار‌های آینده نیز برای پیروزی به میدان رفته و سعی می‌کنیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز