خبرگزاری کار ایران

بنده مذاکره کردم، نه شخص دیگری؛

شریفی: اظهارات حسن‌زاده از روی دلسوزی بوده / محسن جزو گزینه‌های سرمربیگری ماهان بود

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۶۳۵

بعد از بررسی‌های لازم توسط اعضای هیئت مدیره، رعدی که گزینه غیر بومی ما بود، با توجه به کارنامه درخشانی که داشت با اکثریت آرا سرمربی ما اعلام شد.

مدیرعامل باشگاه ماهان قم عنوان کرد:: بنده در گذشته هم گفته بودم با ۳ گزینه بومی و یک گزینه غیر بومی مذاکره کردم که یکی از گزینه‌های بومی ما محسن حسن‌زاده بود.

ناصر شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص اخبار منتشره مبنی بر عدم حضور محسن حسن‌زاده در بین گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتسال ماهان‌ گفت: چنین چیزی به هیچ عنوان صحت ندارد، چون بنده مسئول مذاکره با مربیان بودم و هر کس جویای اخبار در این زمینه است باید با مدیرعامل صحبت کند.

وی افزود: بنده در گذشته هم گفته بودم با ۳ گزینه بومی و یک گزینه غیر بومی مذاکره کردم که یکی از گزینه‌های بومی ما حسن‌زاده بود.

شریفی یادآور شد: بعد از بررسی‌های لازم توسط اعضای هیئت مدیره، رعدی که گزینه غیر بومی ما بود، با توجه به کارنامه درخشانی که داشت با اکثریت آرا سرمربی ما اعلام شد.

مدیرعامل باشگاه ماهان‌ با بیان اینکه حرف‌های محسن حسن‌زاده برای دلسوزی شهرش بود، ابراز داشت: اگر وی از آمدن رعدی ابراز خوشحالی کرده‌ به این دلیل بوده که وی تیم قم را دوست دارد و می‌داند سرمربی جدید می‌تواند به تیم کمک کند، نه بر مبنای موضع‌گیری علیه باشگاه.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز