خبرگزاری کار ایران

به صدر جدول باز خواهیم گشت؛

تقی پور: هیچ چیز برای بازیکنان جوان مس سونگون غیرممکن نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۰۳۷

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ برتر تیم‌های تاسیسات دریایی تهران، ماهان تندیس قم و مس سونگون در رده های اول تا سوم قرار دارند.

اسماعیل تقی پور درخصوص رویارویی با ماهان تندیس قم در هفته پایانی نیم فصل لیگ برتر با تاکید بر اینکه هیچ چیز برای بازیکنان جوان و توانمند مس سونگون غیرممکن و دور از دسترس نیست، تاکید کرد: با پیروزی در بازی بزرگ نیم فصل، مس بار دیگر و این با با عنوان قهرمان نیم فصل به صدر جدول رده بندی باز خواهد گشت.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم لیگ برتری مس سونگون در ادامه افزود: عملکرد مس سونگون تا اینجای کار رقابت های لیگ برتر در حضور تیم‌های مدعی، رضایت بخش و امیدوارکننده بوده و مطمئن باشید که روند موفقیت‌های مس در بازی های آتی نیز تداوم خواهد داشت تا ثابت شود که صدرنشینی لاله های نارنجی در هفته های اخیر و بردهای بزرگ این تیم برابر مدعیان اتفاقی نبوده و این تیم هنوز هم مدعی جدی قهرمانی در این فصل به شمار می رود.

تقی پور در خاتمه بار دیگر از عزم و انگیزه بالای بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال مس برای پیروزی در هفته پایانی نیم فصل برابر ماهان تندیس خبر داد.

گفتنی است، دیدار تیم های مس سونگون و ماهان تندیس قم از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشور یکشنبه آینده در قم برگزار خواهد شد. دیدار تیم های مس سونگون و ماهان تندیس قم فردا ساعت ۱۶ به میزبانی قم در ورزشگاه حیدریان برگزار خواهد شد.

در حال حاضر در جدول رده یندی لیگ برتر تیم های تاسیسات دریایی تهران، ماهان تندیس قم و مس سونگون در رده های اول تا سوم قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز