خبرگزاری کار ایران

با حضور در غرفه ایلنا

خوراکچی: بازیکن بی اخلاق جایی در تیم من ندارد / هنوز اقتدارمان را در آسیا از دست نداده ایم

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۱۴۸

ما همچنان یکی از قدرت های بزرگ آسیا هستیم و این را هیچ کسی نمی تواند منکر شود ولی باشگاه های ما باید مقتدرانه در آسیا حضور یابند تا شاهد چنین اتفاقی برای تیم های باشگاهی خود نباشیم.

مربی تیم فوتسال شهرداری ساوه با ابراز نگرانی از اینکه تیم قهرمان باشگاه های ایران باید در مقدماتی جام اسیایی حضور یابد تاکید کرد: اگرچه این اتفاق خوب نیست ولی معتقدم ما همچنان اقتدار خود را در آسیا از دست نداده ایم.

محمود خوراکچی با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا در بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات با بیان این مطلب اظهار داشت: اینکه تیم قهرمان فوتسال باشگاه های ایران باید در دور مقدماتی جام باشگاه های آسیا حضور یابد خبر خوبی برای فوتسال ما نیست اما هنوز معتقدم اقتدار ما در آسیا همچنان پابرجاست ولی کمتر شده است. ما همچنان یکی از قدرت های بزرگ آسیا هستیم و این را هیچ کسی نمی تواند منکر شود ولی باشگاه های ما باید مقتدرانه در آسیا حضور یابند تا شاهد چنین اتفاقی برای تیم های باشگاهی خود نباشیم.

وی همچنین در مورد تیم شهرداری ساوه نیز گفت: من عادت کردم معمولا تیم های پایین جدولی را در اختیار بگیرم و آنها را به ثبات و قدرت خوبی برسانم و حتی در حد مدعی آنها را مطرح کنم و شهرداری ساوه نیز چنین شرایطی دارد. به این تیم آمده ام تا بتوانم فوتسال ساوه را که حتی به اقرار AFC مهد فوتسال ایران است بار دیگر احیا کنم.

خوراکچی تاکید کرد: ساوه روزگاری مهد فوتسال ایران بوده ولی در حال حاضر شهرداری به تیمی معمولی تبدیل شده که امیدوارم بتوانیم این تیم را در حد یک مدعی مطرح کنیم.

وی همچنین در خصوص اعتصاب برخی بازیکنان این تیم نیز گفت: متاسفانه اتفاق خوبی نبودو البته من هم مربی نیستیم که بازیکنان بی اخلاق جایی در تیمم داشته باشند. اخلاق مداری یکی از شرط های اصلی من است و وقتی بازیکنی آن را رعایت نمی کند جایی در تیم من ندارد.

خوراکچی همچنین متذکر شد: من سعی کردم با هدایت این بازیکنان آنها را بار دیگر مهیای کمک به تیم کنم, اگر آنها از این مساله درس گرفته اند و حاضرند برای کمک به تیم برخی مسائل را کنار بگذارند در خدمت آنها هستیم ولی اگر هم از مواضع خود کوتاه نیایند باید جای جدیدی را برای خود دست و پا کنند.

وی یادآور شد: من به آنها شانس بازگشت را دادم و حالا آنها هستند که می توانند از این فرصت استفاده کنند یا نه ما نباید بگذاریم بی اخلاقی تبدیل به یک اپیدمی در فوتسال شود. ما دنبال آرامش در تیم هستیم و خوشبختانه تیم در حال حاضر در آرامش وبدون حاشیه تمرین و بازی می کند امیدواریم این روند در ادامه فصل نیز تداوم داشته باشد.

خوراکچی همچنین با اشاره به حضور تیم فوتسال ملی کشورمان در رقابت های جام جهانی کوچک در برزیل نیز گفت: تیم ما در این رقابت ها مشکل چندانی ندارد و فکر می کنم به راحتی به فینال صعود کند متاسفانه برزیلی ها این رقابت ها را تبدیل به بیزینس کرده اند واز تمام تیم های در این رقابت ها پول می گیرند و به نوعی تجارتی را راه انداخته اند. این باعثشده تیم های قدرتمند در این رقابت حضور پیدا نکنند و به هیمین امروز شاهد حضور چنین تیم هایی هستیم که امیدوارم ملی پوشان ایران بتوانند حتی با شکست برزیل امسال برای اولین بار جام قهرمانی را کسب کنند هر چند کار دشواری است و حتی برزیل با تیم دوم خود نیز شکست دادنش دشوار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز