خبرگزاری کار ایران

هفته دهم لیگ برتر فوتسال؛

تداوم ناکامی های صدرنشین لیگ برتر فوتسال / شکست ماهان تندیس در کرج

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۹۲۴

تیم ماهان تندیس قم، در سه هفته اخیر با شکست مقابل تیم های شهرداری تبریز و مقاومت البرز و تساوی برابر ملی حفاری خوزستان، جایگاهش در صدر جدول رده بندی به خطر افتاده است.

تیم صدرنشین ماهان تندیس قم در ادامه ناکامی های خود در لیگ برتر فوتسال ایران مقابل تیم مقاومت البرز تن به شکست داد تا یکی از شگفتی های هفته دهم بخورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار که از هفته دهم لیگ برتر و در سالن انقلاب کرج برگزار شد، تیم ماهان تندیس قم با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب میزبان خود شد و نتوانست از بحران خارج شود.

تیم ماهان تندیس قم که شروع قدرتمندی در لیگ برتر فوتسال داشت، در سه هفته اخیر با شکست مقابل تیم های شهرداری تبریز و مقاومت البرز و تساوی برابر ملی حفاری خوزستان، جایگاهش در صدر جدول رده بندی به خطر افتاده است.

در دیگر دیدار عصر امروز، تیم فردوسی مشهد با نتیجه ۴ بر ۳ از سد تیم شهرداری ساوه گذشت.

هفته دهم لیگ برتر عصر چهارشنبه با برگزاری یک دیدار آغاز شد که دبیری تبریز با نتیجه ۵ بر یک شهروند ساری را پشت سر گذاشت و به طور موقت به مکان چهارم جدول رده بندی صعود کرد.

برنامه سایر دیدارهای هفته دهم به شرح زیر است:

جمعه ۹ آبان

گیتی پسند اصفهان - تاسیسات دریایی تهران

حفاری خوزستان - پایا سازه تهران

مس سونگون - شهید منصوری قرچک

فرش آرا مشهد - میثاق تهران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز